Bylismy w Tunezji tego roku na 11 dni.po powrocie napisalismy o odszkodowanie ,dostalismy odmowe.powodem reklamacji byľo brak klimatyzacji w pokoju i całym hotelu(proszę mi uwierzyć że podczas jedzenia w restauracji ciekł pod po nogach a w pokoju w nocy nie dało sie spać)zgľosilismy to w 3 dzien pobytu.brak dostepu do internetu ,prace remontowe oraz brud w pokoju.
Dostaliśmy pokój w piwnicy ,okno zasłonięte okno zatkane podestem basenu i rurami na zewnątrz smród brud ,Zapisane all inclusive a było tylko piwo i wino .Pokój nie był wcale sprzątany,Plaża z połamanymi 4 parasolami,brak materacy .Hotel 4 kwiazdkowy.
Witam, Moja narzeczona miała wypadek w hotelu. Spadła jej część chłodziarki która zostala udostępniona dla gości hotelu. Moja narzeczona przeszła 2 godzinna operacje w Egipcie. Organizator pokrył koszty operacji ale jako zadośćuczynienie zaproponował jedynie kolejną wycieczkę w ich biurze podróży. Czy idąc do sądu jesteśmy w stanie uzyskać coś więcej niż tylko jakas wycieczka z której z rezygnowaliśmy?
Witam, czy jeżeli wakacje odbyły się 2 lata temu, od razu po powrocie składałam reklamacje która została odrzucona, odwoływałam się a następnie poprosiłam o interwencje rzecznika praw konsumentów i jego interwencja również została odrzucona, to czy mogę się dalej ubiegać o zwrot jakiejkolwiek kwoty za koszmarne wakacje? Już nie mówię o zadośćuczynieniu, tylko o jakimkolwiek odszkodowaniu. Oczywiście dowody zdjęciowe posiadam.
Dzień dobry, mam pytanie czy należy się odszkodowanie za zmianę godzin lotu? Przy wykupie wakacji z małym dzieckiem braliśmy pod uwagę konkretne godziny lotu - oczywiście zawsze jest informacja, że godziny lotu mogą się zmienić przed wylotem o czym podróżni zostaną powiadomieni, natomiast co w sytuacji kiedy przy zakupie wakacji z biurem, tak jak my, wybraliśmy taki kierunek i takie terminy aby lot powrotny odbył się w godzinach popołudniowych (w moim wypadku o godz. 17), a biuro na 2 dni przed powrotem poinformowało nas przez rezydenta, że powrót odbędzie się o godz. 6.00 rano, czego za wszelką cenę chcieliśmy uniknąć? Biorąc pod uwagę czas dojazdu na lotnisko, biuro zafundowało nam pobudkę o godz. 4 rano z maleńkim dzieckiem. W tej sytuacji sama wczesna pobudka nie była naszym największym problemem tylko co się z nią wiązało - płacz dziecka, nerwy i stres.
Dzień dobry zostaliśmy oszukani przez biuro podróży. 16.08 b.r. na lotnisku podczas odprawy okazało się, że nie ma nas w systemie i nie możemy lecieć do Egiptu. Wycieczka była opłacona mamy wszelkie potwierdzenia płatności. Brak kontaktu do biura podróży. Po nerwach i płaczu na lotnisku Chopina wróciliśmy do domu, sprawa zgłoszona na policję. Okazało się, że właścicielka ma długi oraz nie opłaciła naszej wycieczki w Itace. Nie miała opłaconego ubezpieczenia, nie miała funduszu gwarancyjnego. Czy mamy szanse na odzyskanie wpłaconych pieniędzy? Co jeszcze możemy w tej sprawie zrobić?
Dzień dobry, czy jeśli podczas transferu z lotniska do hotelu kierowca autokaru zasnął za kierownicą i doprowadził do wypadku w którym na szczęście nie odnieśliśmy obrażeń ciała, ale dziecko tak się wystraszyło, że przez pierwsze dni pobytu popłakiwało, myślał o tym zdarzeniu i nie chciało uczestniczyć w żadnej wycieczce. Czy mamy szanse na zadośćuczynienie? Jak dla nas były to nienajlepsze wakacje.
W sierpniu spędziłam urlop w pięknym kurorcie w Egipcie, hotel 5 gwiazdek, nie mam zastrzeżeń co do jakości, wyglądu pokoju, ale wykupiliśmy pokój z widokiem na morze. Pokój i taras był skierowany w stronę basenu, więc główny widok był na basen, z lewej strony na pustynię a z prawej zahaczał o morze. Czy to jest zgodne z definicją "widoku na morze", czy powinnam reklamować pokój? Kasia
Biuro podróży przesłało propozycje zwrotu, którego nie zaakceptowaliśmy twierdzi, że nie skoro nie przystaliśmy na ich propozycje nie możemy już domagać się reklamacji. Poza tym od wyjazdu minęły 2 lata i nie mamy prawa ubiegać się o odszkodowanie.
Witam! Moja córka jest obecnie z partnerem w Bułgarii. On trafił do szpitala, dziś mieli planowany wylot, ale on musi zostać w szpitalu do końca tygodnia. Ona musi z nim zostać ze względu na jego stan zdrowia i słabą znajomość języka. Czy córka może liczyć na przebukowanie biletu przez ubezpieczyciela? Jak to załatwić? Pozdrawiam i dziękuję
Czy biuro podróży ma prawo zapytać nas o ważne dowody osobiste przed wylotem. Mieliśmy taki przypadek że podczas zakupy wymarzonych wakacji last minute całkiem zapomnielismy o sprawdzeniu ważności dowodów . Niestety biuro podróży umywa ręce że to nie jest w ich kwesti pytania o dowody osobiste i z racji tego że była to oferta last minute zostało nam zwrócone tylko 10 % kwoty, Bardzo prosze o odpowiedz . Dziekuje i serdecznie pozdrawiam.
Dzień dobry, co nam przysługuje ze strony biura podróży jeżeli hotel za który zapłaciliśmy nie otworzył się w terminie?
Dzień dobry, w zeszłym roku polecieliśmy do Tunezji. Po przylocie okazało się, że musimy czekać na nasz pokój do godz. 14:00. Sprzątanie. Przylecieliśmy w godzinach porannych. Dodam, że byliśmy z dziećmi- jedno z nich miało 1 rok i 7 miesięcy. Oczywiście podczas oczekiwania na pokój mogliśmy korzystać z basenów czy restauracji generalnie z całego obiektu. Po godz 14:00 nasz pokój nadal nie był gotowy a na moje pytania otrzymywałam odpowiedzieć żeby poczekać ponieważ będziemy mieli naprawdę super pokój i naprawdę warto. Wszyscy nawet Ci którzy przyjechali Po nas ten pokój już otrzymali. My chyba byliśmy jednymi z ostatnich. Kiedy otrzymaliśmy klucze szczęśliwi udaliśmy do naszego bungalowa. Okazało się, że jest on na samym końcu ośrodka. A jak już weszliśmy do środka przeżyliśmy szok. Brudno, łóżka połamane, łazanieka brudna jedną wielką tragedia. Tak więc z powrotem ruszyliśmy z mężem do recepcji. Tam wielce zdziwienie. Dodam, że zrobiłam zdjęcia. W końcu dostaliśmy się do managera.
Dzień dobry, Jestem jedną z osób z dzisiejszego materiału - wczasy w Meksyku bez cieplej wody i inne mankamenty. Wczasy w 2021, czy nadal jest szansa na odszkodowanie? Biuro po 5 reklamacjach wypłaciło nam 500pln… Ja nie chcąc się już szarpać kolejny miesiąc, nie kontynuowałam dalej sprawy. Proszę o informację - z góry dziękuję Marta
Czy w razie wygrania procesu, wynagrodzenie adwokata również pokrywa ten, który proces przegrał